Tuesday, December 11, 2018

Kenapa shaklee?

Secara personally saya tak percaya pada suppliment, memang dari dulu tak pandang langsung. Tapi bila saya dapat tahu dalam shaklee ramai pakar dan doktor terlibat, ada satu keyakinan dalam diri untuk mencuba produk shaklee.

First sekali saya try SR Vit C shaklee, sebab saya memang ada masalah kulit. Kulit muka saya cepat naik panau kalau panas berpeluh dan gatal. 3,4 bulan lepas muka saya naik alahan yang paling terok. Tak tahu punca apa. Mungkin sebab taksesuai dengan pencuci, mungkin sebab tak tahan dengan panas. Muka saya naik macam panau banyak sangat. Plus gatal yang sangat-sangat. Ubat klinik dan farmasi semua dah guna. Memang elok tapi dia naik balik gatal-gatal.

Sampai dah tak tahan sangat. Saya berhenti buat carbooth bantal hotel DAG, saya rest dekat rumah. Dalam sebulan juga la. Kulit dah kurang gatal dan kurang panau. Dalam masa yang sama, saya try SR VITC SHAKLEE.  Lepas seminggu dua, saya rasakan kulit saya dah tak gatal. Saya teruskan sehinggalah hampir dua bulan saya consume vitc ni. Alhamdulillah sangat. Kulit semakin sekata, bersin pun dah berkurangan. Yang paling best, kulit saya dah semakin kuat untuk berperang dengan panas.

Saya tak perlu takut lagi untuk bercarbooth di tengah panas.

Itu lah serba sedikit cerita saya macam mana saya boleh join shaklee.

Facebook :
https://www.facebook.com/norazrenbtmisnan
Whatsapp : www.wasap.my/601110198382

No comments:

Post a Comment

ALLERGIK SEAFOOD

  3 PRODUK SHAKLEE FAVOURITE SAYA YANG BUATKAN ALLERGIK SEAFOOD SAYA LENYAP 100%, GASTRIK HILANG & LAWAS MEMBUANG ! "Saya Nur Hafid...